راههای از بین بردن چربی دور شکم | پیک نیک
  

راههای از بین بردن چربی دور شکم
ارسال شده در تاریخ 2013/12/23 | مرتبط با : تناسب اندام | 2 دیدگاه

در این مطلب چند راه را برای از بین بردن چربی انباشته شده در نواحی دور شکم را برای آموزش به افرادی که میخواهند از شر این چربی ها خلاص شوند قرار داده ایم.با مراجعه به ادامه مطلب میتوانید این روش ها را مشاهده و یاد بگیرید.

راههای از بین بردن چربی دور شکم

راههای از بین بردن چربی دور شکم :

در این مطلب چند راه را برای از بین بردن چربی انباشته شده در نواحی دور شکم را برای آموزش به افرادی که میخواهند از شر این چربی ها خلاص شوند قرار داده ایم.با مراجعه به ادامه مطلب میتوانید این روش ها را مشاهده و یاد بگیرید.

هیچ رژیم غذایی خاصی برای رفع چربی های موضعی وجود ندارد ناگفته نماند که بررسی ها نشان داده است به جای مصرف روغن درحین آماده ساز یا طبخ غذا اگر آن را یک بار و بعد از پخت روی غذاها اسپری کرده تا میزان ۵۰درصد در مصرف روغن در غذاها صرفه جویی شده و همین امر نیز از تجمع چربی در نواحی مختلف بدن می تواند جلوگیری کند.

بررسی ها نشان می دهد که مصرف روغن در انواع مختلف حتی روغن زیتون ( در صورت مصرف زیاد) منجر به روز چاقی دور شکم و پهلو شده که حاصل از تجمع و سفت شدن چربی در این نواحی است که در حقیقت همه این مشکلات از مصرف نادرست روغن ها چه جامد و چه انواع گیاهی آن سرچشمه می گیرد.

تحقیقات نشان می دهد که در این شیوه هر چقدر بشقاب غذا بزرگتر باشد ما آن را پرتر می کنیم و در نتیجه به علت وجود نوعی طمع به آن غذای بیشتری می خورد و پرخوری می کنیم که این عمل در دراز مدت تبدیل به نوعی عادت غذایی شده و حجم غذا و در نتیجه لایه های چربی زائد بدنمان به مرور بیشتر و بیشتر می شود.

1- یکی از ساده ترین راه های آب کردن چربی شکم و اطراف کمر پیاده روی می باشد که حداقل باید ۳۰دقیقه در روز وبه طور مرتب انجام گیرد و پیاده روی شما باید سریع و به هدف ورزش انجام گیرد، نه برای خرید رفتن یا تماشای ویترین مغازه ها!

2- چرخش تنه: این ورزش باعث باریک شدن کمر می شود و شما می توانید در منزل یا باشگاه به راحتی آن را انجام دهید، برای انجام این ورزش باید تکیه گاهی را با دست گرفته سپس به سمت چپ و راست بچرخید.

3- ورزش دوچرخه زدن: برای انجام این ورزش باید روی زمین دراز بکشید و دستان خود را در دو طرف پاهایتان قرار دهید و پاهای خود را بالا ببرید و در هوا رکاب بزنید و این کار را تا ۲ دقیقه ادامه دهید و سپس پاهای خود را پایین آورده دوباره این کار را تکرار کنید این ورزش با عث آب شدن چربی های اطراف کمر شما می شود.

4- طناب زدن: این ورزش را که حتما از دوران کودکی به یاد دارید، بله طناب زدن به خصوص در هوای آزاد باعث آب شدن چربی های اطراف شکم و کمر می شود.

5- پاها با زاویه ی ۹۰درجه: در این روش که بسیار شبیه دوچرخه سواری در هوا می باشد باید روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را به یک سطح نزدیک کرده و زاویه ی ۹۰ درجه با آن سطح بسازید و شروع به بالا و پایین کردن پاهای خود بکنید به حالت رکاب زدن ،این ورزش باعث تقویت عضلات شکمی شما می شود.

مطالب پیشنهادی :

زگیل تناسلی چیست و چگونه درمان میشود؟

مشکل پف آلود بودن چشم ها

آموزش ماساژ صورت

چگونه دندان های شفاف و براقی داشته باشیم؟

بیماری جنسی که از ایدز خطرناک تر است

همکار گرامی ، باز نشر مطالب پیک نیک تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد، لطفاً رعایت کنید.







نام شما *
ایمیل * (نمایش داده نمی شود)
سایت شما



ماست چربی دور شکم را آب میکند | پیک نیک در 2014/05/14 گفته :

[…] راههای از بین بردن چربی دور شکم […]



در مدت 2 ماه چربی شکم را آب کنید | پیک نیک در 2014/05/15 گفته :

[…] راههای از بین بردن چربی دور شکم […]



تمام حق و حقوق برای این پایگاه محفوظ است
باز نشر مطالب پیک نیک تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد